
Описание вакансии: Junior Audit Assistant (Intern) - Audit & Assurance Department - Almaty office
- Location: Almaty
- Work experience: not required
- Ability to work full time
Deloitte is looking for an Intern to join Audit department at the Almaty office.
Our Audit department not only carries out audits of the financial statements of companies in compliance with local and international standards, but also helps its clients to achieve their business objectives, strengthen risk management and improve transparency. In conducting an external audit of clients' financial statements and assessing the risk of material misstatement of the financials in order to design effective audit procedures, Deloitte holds itself to the standards of independence, professional objectivity, and technical excellence.
Responsibilities:
- Participating in the audit of financial statements in compliance with local and international accounting standards
- Working as part of a team checking client financial documentation and providing client-focused services
- Working in a multifunctional team and daily communication with clients, representatives of foreign offices and other business units of Deloitte
Requirements:
- Final year university students or last year’s graduates in Accounting/Finance/Economics
- Ability to work full time
- GPA: 3.0 and higher
- Excellent written and verbal communication skills in English, Russian (minimum IELTS 6.5 or equivalent)
- Decent knowledge in basic accounting (basic principles in accounting, understanding of accounting entries, ability to analyze accounting records and financial statements);
- Strong analytical skills and logical thinking with attention to detail;
- Extensive computer skills (Excel, Word, Power Point)
- Readiness to travel
We offer:
- Transparent career and professional development system
- Professional training and development, and certification
- Ability to work to flexible schedules and remotely
- Comprehensive corporate discount programme
- Well-being, Mobility programmes
We offer:
Good salary and transparent career and professional development system
Comprehensive Health, Life, Travel insurance programmes
Professional training and development, and certification
Ability to work to flexible schedules and remotely
Comprehensive corporate discount programmes
Child care benefits and adoption leave policy
Well-being, Mobility programmes
- Зарплата: Не указана
- Город: Алматы
- Адрес: Пр. Аль-Фараби, 36
- Координаты: Не указаны
- Наличие авто: Нет
- Удаленная работа: Нет
- Пол: Не указан
- Опыт: Не указан
- Занятость: Стажировка
- Налоги: Не указаны
- Минимум GPA: Не указаны
- Азиза Наурызбаева anauryzbayeva@deloitte.kz
Контакты
Информация о компании
- Название: Deloitte, Caspian Region
- БИН:
- Сайт: https://www2.deloitte.com/kz/ru.html
- Описание:
«Делойт» ― международная сеть компаний, в число клиентов которой входят около 400 из 500 крупнейших компаний по версии журнала Fortune. Специалисты «Делойта» обслуживают клиентов более чем в 150 странах мира и используют свои обширные отраслевые знания и опыт для решения самых сложных бизнес-задач. «Делойт» предоставляет услуги в области аудита, консалтинга, финансового консультирования, управления рисками и консультирования по налогообложению и праву государственным и частным компаниям, работающим в различных отраслях экономики. 330 тысяч специалистов «Делойта» по всему миру, в том числе более 500 специалистов в 4 городах Казахстана привержены идеям достижения результатов, которыми можно гордиться.
В Каспийском регионе «Делойт» представлен в пяти крупнейших городах — Нур-Султан, Алматы, Актау, Атырау, Ташкент.
Мы хотим, чтобы знания и опыт сотрудников приносили значимый вклад в наше общее дело и были оценены по достоинству.
Мы используем прозрачную систему оценки эффективности работы, которая основывается на регулярной обратной связи, коучинге, карьерном консультировании, а также понятных инструментах оценки результатов.
Благодаря программе адаптации новых сотрудников с участием buddy ты можешь быть уверен в поддержке со стороны опытных коллег с первого дня работы в нашей компании.